Friday, August 07, 2015

טרור אסלאמי – No Jews No News - יולי 2015

חודש יולי 2015 נפתח בהתקפת טרור רחבת-היקף בחצי-האי סיני שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אנסר בית אל-מקדס" שהצטרפו אידיאולוגית לארגון הטרור "המדינה האסלאמית" הפועל בעיקר בסוריה ובעיראק. בהתקפה זו נהרגו יותר מ-130 חיילים וטרוריסטים מוסלמים. היקף הפעולה וכמות הנפגעים, דרבנו את השלטונות הרשמיים של מצרים לפעול באגרסיביות רבה נגד השלוחות של ארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני. כתוצאה מפעילות זו נהרגו במהלך חודש יולי יותר מ-450 בני-אדם - כולל חיילים, אזרחים ומאות טרוריסטים מוסלמים.

למרות הניסיונות של הממשל האמריקאי הנוכחי להתעלם מהטרור האסלאמי המתבצע ברחבי-העולם, התברר שהתעלמות אינה מהווה חסינות מהתקפות כאלה כפי שאירע ב-18 ביולי 2015, בעת שטרוריסט מוסלמי, יליד כוויית, הרג 5 חיילים אמריקאים בהתקפה על שני מתקנים צבאיים הנמצאים באזור העיר טנסי.

אולם, מה שבאמת תפס את הכותרות הבינלאומיות היה הריגתו של ילד מוסלמי, פעוט בן 18 חודשים, שנשרף למוות בעקבות יידוי של בקבוק תבערה שהושלך בידי טרוריסטים יהודים שפעלו באזור הכפר דומא ב-31 ביולי 2015. ההתערטלות הפסיכוטית של התקשורת הישראלית לנוכח המקרה, והביטויים המתלהמים של הפוליטיקאים הישראלים - כדוגמת דבריו של הנשיא המדינה, ראובן ריבלין - שימשו כחומר-דלק לבית היוצר של האנטישמיות ברחבי-העולם. גם התגובות הפסיכוטיות ברחבי-העולם לא איחרו לבוא - החל מבית המלוכה הירדני ועד לגינוי של המעשה בעצרת האו"ם ובהודעות לתקשורת שיצאו מהבית-הלבן. אלפי מאמרים, תגובות, ביטויים, צילומים וקריקטורות שהתפרסמו בישראל וברחבי-העולם, היוו עדות חיה ל"תרומתם" של אישים ישראלים למסע ההסתה נגד ישראל - הן באופן ישיר והן באופן עקיף.

עם כל הטרגדיה שנבעה מהאירוע, ספק רב אם משליכי בקבוק-התעברה היו מבצעים את המעשה אם הם היו יודעים שאלה יהיו התוצאות. וזאת, בניגוד גמור לטרור האסלאמי הפועל נגד ישראל ששם לו למטרה לפגוע גם בילדים ישראלים מתוך כוונת מכוון. מאות ילדים ישראלים נרצחו בידי טרוריסטים מוסלמים ב-14 בשנים האחרונות. אולם, בשום מדינה ערבית, ובוודאי לא ברשות הפלסטינית, רמת ההתייחסות לרצח ילדים ישראלי לא הגיעה לרמת ההתלהמות על מותו של ילד מוסלמי אחד בכפר דומא. יתרה מזאת, אלפי הילדים המוסלמים שנרצחו בעולם המוסלמי רק בשנה האחרונה - בהתקפות טרור אסלאמי קטלניות ובאלימות אסלאמית רצחנית - אינם מעניינים אף אחד. הם גם לא מעניינים את התקשורת הישראלית העסוקה בבכי ונהי על כל מה שזז בישראל.

על-מנת להסביר את גודל האיוולת שהשתררה בישראל להלן הנתון הבא: תושבים ישראלים ביו"ש הזהירו אלפי פעמים את רשויות-הביטחון בנוגע לפיגועים המתבצעים באמצעות אבנים, סלעים ובקבוקי-תבערה שגרמו למאות נפגעים. אולם, דומה היה, שהמערכות הביטחוניות של ישראל התייחסו לעניין כמשהו שצריך לחיות עמו. כך למשל, על-פי נתונים רשמיים, בחודשים ינואר-יוני 2015 נזרקו לעבר יעדים ישראלים 591 בקבוקי-תבערה שגרמו הן לנפגעים בנפש והן לנזקים לרכוש פרטי וציבורי. במילים אחרות, ישנם 591 טרוריסטים מוסלמים המסתובבים חופשי בשטחי יהודה ושומרון רק בפעילות טרוריסטית הנובעת מזריקת בקבוקי-תבערה בלבד. פרופורציות הן, כנראה, לא הצד החזק של הפוליטיקה הישראלית ושל התקשורת הישראלית. על כך, יעידו המספרים המזעזעים של חודש יולי 2015 - שאינם שונים בהרבה מהמספרים של החודשים הקודמים.

בסיכומו של דבר, בחודש יולי 2015 נהרגו 11,829 בני-אדם; בחודש יוני נהרגו 13,153 בני-אדם; בחודש מאי נהרגו 14,632 בני-אדם; בחודש אפריל נהרגו 10,294 בני-אדם; בחודש מרס נהרגו 15,143 בני-אדם; בחודש פברואר נהרגו 11,291 בני-אדם; ובחודש ינואר נהרגו 13,468 בני-אדם. בשבעת החודשים הראשונים של שנת 2015 נהרגו 99,810 בני-אדם באלפי פעולת טרור קטלניות, בעימותים צבאיים, בהפצצות אוויריות, בהוצאות-להורג, באונס המוני וברצח ילדים שהיו במרחב האסלאמי כולו.

טרור אסלאמי ואלימות אסלאמית - יולי 2015
מדינה:
הרוגים:
פצועים:



עיראק:
4,693 (כולל טרוריסטים מוסלמים)
10,000
סוריה:
3,000 (כולל טרוריסטים מוסלמים)
6,000
ניגריה:
868 (רבים מהם אזרחים)
1,500
תימן:
739 (רבים מהם אזרחים)
3,000
אפגניסטן:
731 (רבים מהם טרוריסטים מוסלמים)
1,500
מצרים:
453 (רבים מהם טרוריסטים מוסלמים)
--
סומליה:
233
--
פקיסטן:
172
--
לוב:
161
--
צ'אד - טרור אסלאמי:
167 (רובם טרוריסטים מוסלמים)
--
קמרון - טרור אסלאמי:
82
--
דרום-סודאן:
63
--
מאלי:
50
--
טורקיה - כורדים:
44 (33 מהם אזרחים)
--
ניז'ר - טרור אסלאמי:
40
--
הודו - טרור אסלאמי - קשמיר:
36
--
אלג'יריה:
30
--
סודאן:
26
--
לבנון:
14
--
תאילנד - טרור אסלאמי:
14
--
רוסיה - טרור אסלאמי - קווקז:
12
--
סעודיה:
9
--
פיליפינים - טרור אסלאמי:
6
--
טוניסיה:
6
--
קירגיסטן - טרור אסלאמי:
6
--
ארה"ב - טרור אסלאמי:
6 (5 חיילים וטרוריסט מוסלמי)
--
סין - טרור אסלאמי:
4
--
בחריין:
3
--
ירדן:
1
--



ישראל - הרשות הפלסטינית:
5 (טרוריסטים מוסלמים)
--
ישראל - טרור יהודי:
1 (תינוק מוסלמי)
--



תימן - חיסולים-ממוקדים אמריקאים:
21
--
סומליה - חיסולים-ממוקדים אמריקאים:
30
--
אפגניסטן - חיסולים-ממוקדים אמריקאים:
103
מאות






סה"כ:
11,829 הרוגים
22,000 פצועים (אומדן בלבד)



==


מאת: ד"ר יוחאי סלע, "טרור אסלאמי - No Jews No News  - יולי 2015", מגזין המזרח התיכון, 6 באוגוסט 2015.


2 comments:

oakleyses said...

ralph lauren, hollister, polo ralph lauren, nike tn, michael kors pas cher, michael kors outlet, north face, abercrombie and fitch, new balance pas cher, nike roshe run pas cher, converse pas cher, lululemon outlet online, sac longchamp pas cher, vanessa bruno, ray ban sunglasses, coach purses, sac guess, nike air max, sac burberry, michael kors uk, vans pas cher, nike roshe, mulberry, louboutin, michael kors, true religion outlet, kate spade handbags, north face, oakley pas cher, sac hermes, air max, longchamp, true religion jeans, ray ban pas cher, coach outlet store online, timberland, hollister, true religion outlet, air max pas cher, hogan outlet, coach outlet, replica handbags, air jordan, nike air force, nike blazer, true religion jeans, nike free, polo lacoste, air max, nike free pas cher

oakleyses said...

converse, abercrombie, louis vuitton, canada goose, toms shoes, sac lancel, pandora charms, ray ban, rolex watches, moncler, pandora jewelry, moncler outlet, moncler, canada goose uk, barbour, canada goose, swarovski, louis vuitton uk, ugg pas cher, thomas sabo, vans, juicy couture, barbour, ugg, coach outlet store online, canada goose, moncler, ugg boots, air max, sac louis vuitton, karen millen, gucci, ugg, moncler, ugg, moncler, canada goose jackets, canada goose outlet, canada goose, louis vuitton, sac louis vuitton, wedding dresses, canada goose, links of london, converse shoes, moncler, pandora charms, supra shoes, moncler, montre homme, pandora jewelry, hollister, swarovski crystal